فقط برای کسی که قرار بود یه روزی کنارم باشه

....................راه بی انتها

.خوش اومدی عزیز نظر یادت نره.

فقط برای کسی که قرار بود یه روزی کنارم باشه

خدا ما رو برای هم نمی‌خواست .. فقط می‌خواست همو فهمیده باشیم
بدونیم نیمه‌ی ما مال ما نیست .. فقط خواست نیمه مونو دیده باشیم

تموم لحظه های این تب تلخ .. خدا از حسرت ما با خبر بود
خودش ما رو برای هم نمی‌خواست .. خودت دیدی دعامون بی‌اثر بود

چه سخته مال هم باشیم و بی‌هم .. می‌بینم میری و می‌بینی میرم
تو وقتی هستی اما دوری از من .. نه میشه زنده باشم نه بمیرم

 

 نمیگم دلخور از تقدیرم اما .. تو میدونی چقدر دلگیره این عشق
فقط چون دیر باید می‌رسیدیم .. داره رو دست ما می‌میره این عشق



نظرات شما عزیزان:

فاطی
ساعت16:31---7 بهمن 1393
سلام خیلی خوشگل بود مرسی
پاسخ:مرسی خوشگله


minaf
ساعت11:21---5 دی 1393
כلتــלּـگـــ ـی یعــنـ ــی ...
بشیــنـ ـی بــهـ خاطراتتـــ باهاش فکـــــ کــنـ ــی ..
بعـכیـهـ لبخــלּـכ بیاכ رو لبتـ ولـ ـی چـלּـכلحظـهـ بعـכشورـی اشکهاـیِ لعـלּـتـ ـی


Hadis
ساعت14:20---25 آذر 1393
سلام داش سامان من از زندگي کاغذي ام.. پيامام برات نميومد باز اين نته مسخره شروع کرده اعصاب خورد کردنو.. ميخواستم بگم اگه بخوام برات عکس آپلود کنم يه قرن طول ميکشه بهتره ادرسه سايت بزارم برات اينطوري بهتره..
http://98love.ir
http://bo3e.ir
بعدشم ميتوني جستجو کني مثلن بنويس عکس هاي دونفره، عکس هاي بوسه.، عکس هاي ...
هرچي ک خودت بخواي اينطوري سريعتر به هدفت مي رسي..
بازم ببخشيد که هي قعطو وصل مي شدم..
پاسخ:مرسی عزیزم ممنون از لطفتحتما استفاده میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 مرداد 1393برچسب:, ] [ 12:3 ] [ سامان ] [ ]